סקירות

סקירה על Never have i ever

ספר הוא הצצה לתוך מוחו הקודח של הסופר , יש פעמים שאני קוראת ספר ומרגישה שההצצה הזו הייתה מיותרת ולא הוסיפה לי מאום הן רגשית והן אינטלקטואלית. זה לא המקרה בספר הזה , Never have i ever היה הפתעה גמורה עבורי, בהיותו ספר חינמי ניגשתי אליו עם ציפיות נמוכות והופתעתי מהרמה הגבוהה שהוצגה בו. 


הכריכה מדהימה , והפעם, לשם שינוי, העובדה הזו גם שיקפה את התוכן 

מדובר ביחסים בין פייפר האסטרופיזיקאית החנונית ונתנאל המסתורי, יחסים שנרקמים במהרה סביב פנטזיית האונס של פייפר ומתייצבים על יחסי דום/סאב. בניגוד לספריי בדסמ אחרים שקראתי, הספר הזה הרגיש פחות כפנטזיה פורנוגרפית ולא הגיונית ויותר כמו מערכת יחסים אמיתית בני שני אנשים שנטיית ליבם תואמת והם יחד מוצאים את המתכון המתאים להם כדי לכונן קשר. הדיאלוגים כאן מאד גבוהים ושנונים, הדמויות אינטליגנטיות והאג׳נדה שלהם ברורה והגיונית. 

אז על מה הספר : פייפר היא כאמור אסטרופיזיקאית חנונית ומשועממת, היא מוזמנת למסיבה של חברתה הפסיכולוגית ושם, תוך משחק שתיה, היא מתוודה שהיא מפנטזת להיאנס. נתנאל אחד מהמוזמנים למסיבה מתנדב להסיע אותה הביתה וביום למחרת לאחר ששניהם פיכחים הם מחליטים יחד לממש את הפנטזיה של פייפר. נתנאל יפרוץ אליה הביתה בזמן מסוים כשהיא לא תהיה מוכנה ויאנוס אותה בברוטליות. לאחר שהם מסכמים את כל הפרטים (אמצעי מניעה וכו) הם נפרדים. פייפר ממתינה בדריכות וכל יום שעובר היא תוהה אם נתנאל נסוג מההסכם, אבל אז היא חוזרת מהעבודה ביום שישי, נתקפת באכזריות ונאנסת. החוויה המשותפת הייתה עבור שניהם גילוי של הצרכים הסמויים שלהם ומכאן מתחיל להירקם הקשר . 

“There is so much in this world to love… You can only really appreciate it in its entirety when you fully understand why you love it, when you unlock and translate its secrets for what they are, and grip them so close to your soul it hurts.” 


לימור מויאל
3>

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *